۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

حمايت از پديدآورندگان محتواي الکترونيکي

به گزارش ICTPRESS ، حميدرضا کفاش معاون فناوري ارتباطات و اطلاعات آموزشي سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي وزارت آموزش و پرورش گفت: آثار برتر پديدآورندگان به منظور تقويت اثر و کمک به توليد آثار بعدي با قيمت‌گذاري از سوي کميته علمي اين جشنواره مورد حمايت مالي قرار مي گيرد، نفرات برتر اين جشنواره علاوه بر حمايت مالي، جوايز نقدي نيز دريافت خواهند کرد.
به گفته او در جشنواره هاي گذشته، حمايت‌هاي مالي از آثار برتر از يکصد هزار تومان تا 15 ميليون تومان بود.
دبير چهارمين چشنواره توليد و حمايت از پديدآورندگان محتواي الکترونيکي گفت: توسعه و تعميق فرهنگ توليد محتواي الکترونيکي، شناسايي خانواده هاي آموزش و پرورش اعم از فرهنگيان، مربيان و دانش‌آموزان، تشويق و ترغيب آن ها به منظور توليد آثار الکترونيکي را از اهداف اصلي برگزاري اين جشنواره عنوان كرد.
كفاش در ادامه تصريح كرد: افزايش سطح کيفي توليدات الکترونيکي، شناسايي آثار برتر و بارگذاري آنها در شبکه ملي مدارس ايران و ارتقاي سطح کمي و کيفي توانمندي دانش‌آموزان و معلمان ازاهداف فرعي اين جشنواره است، 21 ارديبشهت ماه جاري مراسم اختتاميه اين جشنواره برگزار و نفرات برتر اين دوره در اردوگاه باهنر و با حضور وزير آموزش و پرورش معرفي خواهند شد.
کفاش تاكيد كرد: پنج هزار و 426 اثر در سطح مناطق آموزش و پرورش کشور به ثبت رسيده که از اين تعداد چهار هزار و 694 اثر به استان ها تحويل شده است همچنين يک هزار و 227 اثر از سطح استان‌هاي کشور به دبيرخانه ارسال خواهد شد که از اين تعداد 57 اثر به عنوان آثار برتر با توجه به شاخص‌هايي از جمله رعايت نکات فني، استفاده از فناوري روز، قابليت ها و جاذبه‌هاي هنري انتخاب خواهند شد.
وي گروههاي شرکت‌کننده در اين جشنواره را شامل دانش‌آموزان مقاطع ابتدايي، راهنمايي و متوسطه، معلمان، دانش آموزان و اساتيد هنرستان هاي فني و حرفه اي، دانشجويان و اساتيد مراکز تربيت معلم و مراکز آموزش فني و حرفه‌اي اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزان و معلمان هنرستان‌هاي فني حرفه‌اي، مراکز تربيت معلم و مراکز آموزش فني و حرفه‌اي در رشته يارانه به شکل مستقل داوري خواهند شد.
وي در باره جوايز نفرات اول تا سوم جشنواره گفت: به نفرات برگزيده اول تا سوم انفردي به ترتيب 300 ، 250 و 200 هزار تومان و به گروههاي برتر اول تا سوم به ترتيب 400 ، 320 و 240 هزار تومان اهدا خواهد شد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

78239