۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

23 درصد، بيشترين زمان کاربران آنلاین در شبکه های اجتماعی

انجام بازیهای رایانه ای آنلاین می گذرانند و مدت زمان بیشتری را صرف گشت و گذار در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر می کنند .
به گزارش ICTPRESS به نقل از " تی جی دیلی "، بر اساس بررسی های انجام شده کاربران اینترنتی تنها در ماه ژوئن سال جاری  به طور متوسط 23 درصد کل زمان آنلاین بودن خود را در شبکه های اجتماعی گذرانده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است .
بر اساس بررسی های انجام شده از سوی این موسسه در این دوره تنها 8.3 درصد کل زمان آنلاین کاربران به چک کردن ایمیل اختصاص داشته و کاربران اینترنتی تنها 4.4 درصد کل زمان خود را به پورتال های قدیمی مانند یاهو و MSN تخصیص داده اند .
البته در این دوره زمان تخصیصی کاربران به انجام بازیهای رایانه ای از 3.5 درصد در ماه ژوئن سال گذشته به 3.9 درصد در ماه ژوئن سال جاری افزایش داشته و شاخص زمانی دیگر فعالیت های آنلاین مانند خرید آنلاین و انجام تحقیقات آنلاین از سال گذشته تاکنون تغییری نداشته است.

Users now spend 23% of their online time on social networks
People are spending less time checking their e-mail, reading news and going to traditional online portals, but are spending a heck of a lot more time on Facebook and Twitter.

نظرات : 0

ثبت نظر

63528