۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

تاثير تغيير تعرفه بر روي تعرفه تلفن ثابت اعتباري

تعرفه‌هاي تلفن ثابت اعتباري نيز مي‌تواند50 درصد بالاتر از تعرفه فعلي باشد و درصورت هرگونه تغيير تعرفه، تعرفه‌هاي تلفن ثابت اعتباري نيز براساس آن تغيير مي‌كند و سقفش مشخص مي‌شود.
حسن رضواني، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در گفت‌وگو با خبرنگارICTPRESS ؛ با بيان اين مطلب افزود: شرايط رقابت در بازارتوسط خود اپراتور تعيين مي‌شود (تا سقف 50 درصد بيش‌تر از تعرفه تلفن ثابت) اما هراپراتوري مي‌تواند براي خود تعرفه‌هاي تشويقي تعيين كند.
وي گفت: با استفاده از سرويس تلفن‌هاي ثابت اعتباري مشترکان مي‌توانند با توجه به نياز خود، از قبل ميزان مصرف تلفن را مشخص و از افزايش کارکرد بي‌رويه و ناخواسته جلوگيري کنند، هم‌چنين مي‌توانند قبل از آغازهردوره با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات ارتباطي با تعيين و پرداخت کارکرد تلفن خود در طول دوره ازافزايش مصرف جلوگيري كنند، چراکه با پايان اعتبار پرداخت شده، پس از تماس و اطلاع به مشترک، تلفن خود به خود، قطع خواهد شد.
به عقيده‌ كارشناسان اين سرويس بايد به سرويس‌هاي تلفن ثابت افزوده مي‌شد كه همراه با سرويس‌هاي مكالمه‌ رايگان، نظرسنجي، شبكه‌ خصوصي مجازي،‌ مشاوره‌ تلفني، مكالمه‌انبوه، شماره اختصاصي و سرويس شماره فراگير هشت سرويس شبكه هوشمند هستند.
در كارت‌هاي تلفن ثابت اعتباري فرد مي‌تواند هويت خود را حفظ و كارتش را در صورت اتمام، شارژ و يا هويت جديدي احراز كند؛ متقاضيان استفاده از اين سرويس مي‌توانند با خريداري كارت شارژ از مراكزي كه كارت شارژ سيم‌كارت‌هاي تلفن همراه را به فروش مي‌رسانند، نسبت به خريد آن‌ اقدام كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

38255