۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

سخنرانان همایش ملی آینده مخابرات (Telecom 2.0)

فرهاد توکل همدانی دبیر علمی همایش آینده مخابرات (Telecom 2.0) در گفتگوی اختصاصی با گروه علمی تحلیلی طیف، اظهار داشت:  با توجه به ویژگی های خاص این همایش که به آینده نگری در حوزه ارتباطات، فناوری ها و روندهای اصلی پیش رو در 5 سال آتی ایران و جهان می پردازد، سعی شده است تا از سخنرانان کلیدی صاحب نظر در امور فناوری ها و خدمات Telecom 2.0 بهره گرفته تا محتوای علمی همایش برای مخاطبین ایرانی مفید و سودمند واقع شود.
وی در ادامه افزود: موضوع سخنرانی "استراتژی های گذر به سوی LTE"، توسط دکتر حمیدرضا نیکوفر، قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) ارائه خواهد شد.
دبیر علمی همایش با معرفی دو موضوع سخنرانی "IPTV: همگرایی بین رسانه و فناوری های باندوسیع" و "رایانش ابری و شبکه های ارتباطی آینده" ادامه داد: این دو سخنرانی نیز به ترتیب توسط دکتر رضا تدینی، مدیر ارشد مرکز تحقیقاتی CMIاز دانشگاه  AALBORG دانمارک و دکتر مهدی مانی، مدیر ارشد مرکز تحقیقاتی Institut TELECOM  فرانسه؛ صورت می پذیرد.
شایان ذکر است که سخنرانان دیگر این همایش از شرکت های آریاهمراه سامانه، گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد، هواوی، گروه تحقیقاتی کاوش کام هستند. همچنین در روز دوم همایش نیز کارگاه های آموزشی ویژه همایش ملی آینده مخابرات با موضوعات “Social Networking”، “IPTV & Mobile TV” و “Cognitive Radio” در تاریخ 30 آذر 1389 و در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
علاقه مندان براي کسب اطلاعات بيشتر می توانند به آدرس اينترنتي www.Teyf.ir/telecom2مراجعه يا با شماره تلفن 88513810-021 تماس حاصل كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

65249