۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

کیفیت ارائه خدمات پستی به متقاضیان افزایش مي‌يابد

به گزارش ICTPRESS ؛ مهندس کرباسیان، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: بر همین اساس کمیته هایی در این خصوص تشکیل و یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان مسوول اجرایی کردن این طرح انتخاب شده است.
وی افزود: در این کمیته ها، مشکلات احتمالی موجود در راستای ارائه خدمات به متقاضیان و همچنین راه های رسیدن به وضعیت مطلوب بررسی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد:از سوی دیگر، مشکلات شناسایی شده و راهکارهای بر طرف کردن آن ها در جلسات هیات مدیره ارائه مصوبات لازم به منظور پیگیری و اجرایی شدن افزایش سطح کیفیت خدمات به تصویب خواهد رسید.
مهندس کرباسیان با اشاره به ارائه پروانه اپراتور اول پست از سوی سازمان تنظیم مقررات تصریح کرد: افزایش کیفیت ارائه خدمات یکی از برنامه های اصلی مسوولان اپراتور اول پست است تا در دوران گذر، کیفیت خدمات در حال ارایه، افزایش پیدا کند.
وی یکی از شاخص های اصلی در این حوزه را زمان قبول تا توزیع دانست و گفت: در نظر داریم با ارزیابی مجدد نحوه ارائه خدمات به گونه ای برنامه ریزی کنیم که این شاخص بر اساس استانداردهای موجود و با توجه به زمان تعریف شده برای هر سرویس، اجرایی شود.
مدیر عامل شرکت پست ادامه داد: ضایعات در حمل و نقل از جهت آدرس نویسی، نظارت بر عملیات توزیع و نظارت بر کل عملیات در حال انجام از جمله موضوعاتی است که در برنامه افزایش کیفیت ارایه خدمات دیده شده است.
وی تأکید کرد: در تلاش هستیم تا خدمات بهتری به متقاضیان در شبکه پستی کشور ارایه شود چرا که معتقدیم این شبکه می تواند نقش موثری در اجرایی شدن دولت الکترونیکی و کاهش سفرهای غیر ضرور درون شهری و برون شهری هموطنان داشته باشد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

99355