۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

مرکز آموزش الکترونیکی در نصف جهان و ايران

 پرفسور علی صنایعی از پیشگامان ، پیشکسوتان و محققین برجسته مدیریت بازرگانی و تجارت الکترونیکی است.

در برنامه گفتگوی علمی راديو ايران صدا کیوان نقره کار در حاشیه برگزاری نمایشگاه الکامپ 2010 که در اواسط آبان ماه برگزار شد گپ و گفتی با پروفسور علی صنایعی رئیس دانشگاه مجازی اصفهان داشته است كه بخشي از آن و فايل كامل صوتي آن در پي آمده است.
دکتر علی صنایعی کتابهای بسیاری در زمینه مدیریت بازرگانی و تجارت الکترونیکی هم به رشته تحریر درآورده و هم ترجمه کرده است که مخاطبان و خوانندگان خاص خود را دارد و از آن جمله می توان به اصول بازاریابی و مدیریت بازار و تجارت الکترونیک در هزاره سوم اشاره کرد.
دکتر علی صنایعی باتوجه به تخصص و زمینه کاری خود که در حوزه تجارت الکترونیک و بازاریابی و همچنین آموزش الکترونیکی است ،کنفرانسها و همایشهای مختلفی را در کشور با همکاری موسسات و دانشگاه های مختلف برگزار کرده تا بتواند مردم ایران را به جامعه جهانی پیوند دهد.
دکتر علی صنایعی در حال حاضر علاوه بر ریاست دانشگاه مجازی اصفهان ، قائم مقام رئیس دانشگاه اصفهان و دبیرکل کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در کشورهای در حال توسعه با رویکرد بر صادرات نیز است.
در برنامه گفتگوی علمی و در حاشیه برگزاری نمایشگاه الکامپ 2010 گپ و گفتی با پروفسور علی صنایعی درباره تجارت الکترونیکی و آموزش الکترونیکی و مقایسه ایران با سایر کشورها و همچنین مشکلات پیش رو در این دو حوزه داشته ایم که از شما دعوت می کنیم شنونده آن در صوت اصلی برنامه باشید.
شما کاربران گرامی می توانید در صوت تکمیلی اول برنامه گفتگوی علمی هم شنونده گزارشی در همین زمینه باشید در این گزارش پروفسور علی صنایعی به سوالات گزارشگر برنامه درباره ضعف های آموزش الکترونیکی در کشور پاسخ داده است.

برنامه را بطور كامل از لينك زير بشنويد

http://iranseda.ir/FullItem/?g=811295

نام طرح برنامه : گفتگوي علمي

تهیه کننده اینترنتی : فاطمه مهسا حسيني

گوینده : کيوان نقره کار(کارشناس مجري)

صدابردار : عادل مژدهي

سردبیر : فاطمه مهسا حسيني

نویسنده : فاطمه مهسا حسيني

منبع برنامه : اختصاصي ايران صدا

کارشناس/ مهمان : پرفسور علي صنايعي،رئيس دانشگاه مجازي اصفهان

گروه تولید کننده : گروه دانش و فناوری

تهیه کننده برنامه اصلي : --

گروه سنی مخاطبان : بزرگسال

شماره قسمت برنامه : 10


 

نظرات : 0

ثبت نظر

90260