۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

برگزاری دومین جلسه مجمع عمومی تعاونی افتا

به گزارش خبرنگارICTPRESS؛ مهندس هراتیان نژادی،عضو هیات موسس تعاونی افتا ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: قرار بود در نخستین جلسه مجمع، موضوع هایی نظیر تعیین هیات مدیره ، تأیید و تصویب اساسنامه و تعیین روزنامه رسمی بررسی شود، اما از آنجایی که اکثر اعضای تعاونی ساکن سایر استان ها هستند جلسه نخست به حد نصاب نرسید و موضوعات اشاره شده در جلسه آتی این مجمع مطرح خواهد شد.
وی افزود: تاکنون بیش از یک هزار و 100 نفر،افزون بر  15 هزار 700 سهم این تعاونی را خریداری کرده اند که بر همین اساس، این تعاونی در ردیف تعاونی های بزرگ کشور قرار گرفته است.
محمود هراتیان نژادی با اشاره به اهداف تشکیل این تعاونی تصریح کرد: این تعاونی با هدف ترویج و تحکیم مشارکت، همکاری و تعاونی و حمایت از زمینه های پژوهشی، خدمات مهندسی و آموزشی، تولیدی، اقتصادی ، خدماتی و بازرگانی، با پشتیبانی وزارت ارتباطات تشکیل شده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس تمامی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از کارمندان شاغل و بازنشسته فعال در حوزه ICT در بخش دولتی و غیر دولتی، دانشجویان و یا فارغ التحصیلان رشته های مرتبط و متخصصان صنعت فاوا می توانند از جمله سهامداران این تعاونی باشند.
عضو هیات موسس تعاونی افتا در خصوص چگونگی فعالیت این تعاونی در آینده نیز گفت: این تعاونی به صورت یک "شرکت مادر تخصصی" فعالیت خواهد کرد که امکان تأسیس شرکت های متعدد به منظور انجام فعالیت های گسترده در بخش های مختلف حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را خواهد داشت.
وی تأکید کرد: به دنبال درخواست های مردمی و به منظور فراهم آوردن شرایط مشارکت تعداد بیشتری از فعالان این حوزه در تشکیل و راه اندازی این تعاونی، مهلت ثبت نام برای عضویت در شرکت تعاونی فرااستانی افتا تا 11 دی ماه تمدید شده است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

89308