۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

هر محتوايي را نمي توان به مردم عرضه كرد

محمد علي آريانيان، معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي شركت ارتباطات زير ساخت در گفت و گو با خبر نگار ICTPRESS اظهار داشت: در همه جا در قبال محتوايي كه به مردم ارائه مي شود حساسيت وجود دارد و نمي توان به اين موضوع توجه نكرد. وي همچنين با بيان اين كه شركت هاي خصوصي چندين بار اعلام كردند كه مي توانند پهناي باند ارزانتري را خريداري كرده و وارد كنند گفت: شركت ارتباطات زير ساخت فراخواني در اين زمينه اعلام كرد كه اگر بخش خصوصي مي تواند پهناي باند ارزانتري را خريداري كند ، مي تواند در فراخوان شركت كرده و اين كار را انجام دهد .
وي افزود: پهناي باندي كه ما خريداري مي كنيم و به صورت انبوه است و بنابراين تخفيف خوبي مي گيريم و اگر بخش خصوصي ادعا دارد كه مي تواند اين كار را انجام دهد به نظر من اين كار امكان پذير نيست .
آريانيان همچنين در بخشي از سخنراني خود با بيان اين كه شركت زير ساخت موظف است همه نيازهاي زير ساختي اپراتورها را برآورده كند، گفت: يكي از اين نيازها پهناي باند است كه، پهناي باند وسيعي به مردم داده شود تا ارتباطات صوتي و تصويري خود را انجام دهند .
در همين راستا زير ساخت برنامه ريزي را آغاز كرده تا به ويژه نيازهاي وزارتخانه هايي مثل وزارت نيرو، سازمان هواپيمايي و ... كه در اين خصوص فعال بودند را بر آورده كنند .
آريانيان افزود: همچنين از امكاناتي كه آن ها فراهم كردند ، استفاده كنند .

 

نظرات : 0

ثبت نظر

44868