۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

شروع به كار محبيان در سمت مدير عامل پست بانك

به گزارش خبرنگارICTPRESS ؛ سيدمحمد حسين‌پور، مدير كل روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اين مطلب اظهار كرد: بر همين اساس و به دليل اينکه تا سال 93 فرصت واگذاري سهام اين شرکت به بخش خصوصي باقي است، مقرر شد رقم واگذارى‌ها به گونه‌اي باشد تا دولت بتواند خدمات را در پست بانک خصوصا در مناطق روستايى تا سال 93 ادامه دهد.
وي خاطر نشان کرد: شرکت دولتي پست بانک ايران، بهترين ابزار حاکميت است که مي‌تواند خدمات مالي و پولي را با ارزان‌ترين قيمت و در دورترين نقاط کشورعرضه کند. اين موضوع روز دوشنبه، در کميسيون اصل 44 مجلس مطرح شد و مقرر شد در بدنه دولت حل و فصل شود.
مشاور وزير و مديرکل روابط عمومي وزارت ارتباطات ابراز كرد: روز چهارشنبه در دولت مطرح و مقرر شد، دکتر محمد محبيان به عنوان مديرعامل پست بانك فعاليت خود را آغاز کند و خصوصي سازي پست بانک تا سال 93 به تعويق بيفتد.
حسين‌پور با بيان اين که وزارت ارتباطات تا کنون زيرساخت ارتباطاتي کشور را پايه گذاري کرده و مأموريت تشکيل نخستين دولت الکترونيکي را برعهده دارد تاکيد کرد: پست بانک مي‌تواند به عنوان بهترين کانل ارتباطي ميان دولت و مردم به عنوان بازوي حاکميت در راستاي شعار ايجاد بستر خدمات يکسان براي آحاد ملت و تحقق عدالت اجتماعي گام بردارد.
وي همچنين افزود: در راستاي اجراي هدفمند کردن يارانه ها و سرعت بخشيدن به اين امر، روز شنبه جلسه اي با حضور دکتر محبيان و مديران پست بانک تمامي استان ها برگزار خواهد شد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

75662