۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

ارتباط از راه دور ITU با شارژر جهانی سبز

به گزارش ICTPRESS ؛  ITU همچنین گفت: کابل این شارژر جداشدنی و رابط انتهای آن استاندارد است. این کابل جهت انتقال داده ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و نیازی به کابل مجزا ندارد، و در قیمت و وقت صرفه جویی می کند.
اتحادیه ارتباط از راه دور بین الملل ITU که از دولت ها و کارخانه داران خواسته تا صنعت را استاندارد كنند، اذعان داشت: تصمیم برای سازگاری این سیستم جدید با استانداردهای جهانی در نشست ژنو گرفته شد.
این وسیله جدید سیستم شارژ باتری جهانی را برای گوشی های همراه ارتقاء خواهد داد. همچنین این شارژر از استاندارد جهانی 2009  GSM (استاندارد ارتباطات) تبعیت می كند.
این بدان معنی است که سازندگان شارژرها دیگر نمی توانند خودسرانه برای گوشی های جدید شارژر فراهم كنند. (تولیدات آن ها باید براساس استاندارد جهانی باشد)
ITU همچنین گفت: سیستم جدید طیف گسترده تری از وسایلی که مصرف انرژی آنها پایین است، دربر می گیرد از جمله دوربین ها، هدفون های بی سیم و وسایل GPS.
قطع نظر از ذخیره انرژِی توسط این وسیله، آن ها وسایلی ایمن تر هستند و از مواد سازگار با محیط زیست (Green Global Charger) ساخته شده اند. در چند سال آینده بیلیون ها شارژر جدید تولید خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

92582