۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

دکتر سيد هاشمي: شركت مخابرات ايران به دنبال تقويت بخش خصوصي است

به گزارش ICTPRESS ؛ دکتر سيد هاشمي، نايب رئيس هيأت مديره شرکت مخابرات ايران بيان كرد: شركت مخابرات ايران به دنبال تقويت بخش خصوصي است و قصد تضعيف اين بخش را ندارد و در جهت حل مشكلات بخش خصوصي اقدام كرده و هر گونه حمايتي را انجام مي‌دهد.
وي گفت: شرکت مخابرات با توجه به اقدامات مثبت در دو سال گذشته ، از نظر جايگاه داراي موقعيت ممتازي است، اعتبار بالا در بازار داخلي به کيفيت مطلوب خدمات در مقايسه با رقيبان داخلي ، شبکه وسيع ارتباطي و تنوع محصولات از مهمترين عوامل ارتقاء جايگاه شرکت مخابرات ايران در مقابل شرکتهاي رقيب است.
وي افزود: مخابرات توجه و تمركز خود را به عرضه خدمات ارزش افزوده که در حقيقت آينده فناوري اطلاعات و ارتباطات را به خود اختصاص داده، قرار داده است.
نايب رئيس هيأت مديره شرکت مخابرات ايران در ادامه توسعه کمي و کيــفي خدمات ، دانش محور شدن مخابرات ، افزايش سود دهي و EPS را از جمله مهم‌ترين اولويت هاي شرکت مخابرات ايران در سال 1390 دانسته وبيان كرد: اعتماد سازي و مشتري مداري تجديد ساختار اداري و سازمان ، تکريم مردم و کارکنان و منابع انساني، عرضه خدمات و سرويس هاي جديد ارزش افزوده در سطح وسيع به مشترکان از جمله مهم‌ترين اهداف شرکت مخابرات پس از خصوصي سازي است.

نظرات : 0

ثبت نظر

63059