۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

انتصاب مسئول روابط عمومي و اطلاع رساني مجله تحقيقات و بازاريابي نوين

به گزارشICTPRESS  به نقل از  PRPRESS ؛ در اين حكم آمده است : نظر به تجارب ارزنده مدير مسئول PRPRESS در زمينه اطلاع رساني و سابقه همكاري وي با دبيرخانه بين المللي تجارت الكترونيك ، بدينوسيله وي به عنوان مسئول روابط عمومي و اطلاع رساني  مجله تحقيقات و بازاريابي نوين منصوب گرديد.
به گزارش PRPRESS به نقل از روابط عمومي NMRJ : دانشگاه اصفهان با همكاري دانشگاه هاي معتبر كشور با هدف فراهم كردن زيرساخت و بستر ايجاد مبادلات علمي، تجميع، ارتقاء و گسترش دانش، توليد محتوا و انتشار و توزيع اطلاعات در زمينه بازاريابي و رويكرد هاي نوين در اين حوزه به خصوص حوزه تحقيقات بازاريابي، اقدام به تهيه و انتشار مجله علمي - پژوهشي تحقيقات بازاريابي كرده است.
بنابر اين گزارش : دكتر علي صنايعي مدير مسئول مجله تحقيقات و بازاريابي نوين گفت: نخستين شماره مجله علمي پژوهشي تحقيقات بازاريابي نوين به زودي منتشر مي شود.
وي با اشاره به اين نكته كه نگاه به فناوري هاي نوين در علم بازاريابي اصول تبييني تحرير و انتشار اين مجله است به محورهاي مورد بررسي در اين مجله اشاره كرد و گفت : نوآوري در بازاريابي، بازاريابي و تحقيقات بازار الكترونيك، تجارت الكترونيكي، داده كاوي در بازاريابي و تحقيقات بازار و سيستم هاي اطلاعات بازاريابي همچنين هوشمندي بازاريابي جزو مباحث و رويكرد هاي مورد اشاره در اين مجله خواهد بود.
دكتر علي صنايعي همچنين به موارد ديگر در اين مجله اشاره كرد و افزود: استراتژي هاي بازاريابي و تحقيقات بازار، تصميم گيري در بازاريابي و تحقيقات بازار، مديريت ارتباط با مشتري، مديريت زنجيره تامين، بازاريابي جهاني و مهندسي فروش و بازاريابي از جمله موارد ديگري است كه به آن ها و ابعاد آن ها خواهيم پرداخت.
دكتر علي صنايعي، مشاور رييس دانشگاه اصفهان و عضو هيات علمي دانشگاه همچنين اظهار داشت: اين مجله بر اساس مصوبه كميسيون نشريات وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري، داراي درجه علمي - پژوهشي است و در پايگاه هاي استنادي ISC نمايه خواهد شد.
وي با اشاره به همكاري دانشگاه هاي علامه طباطبايي، تربيت مدرس، شيراز، شهيد بهشتي، يزد، فردوسي مشهد، شهيد باهنركرمان و مركز علوم تحقيقات با دانشگاه اصفهان براي توليد و انتشار اين مجله به اعضاي هيات تحريريه مجله NMRJ اشاره كرد و گفت: دكتر عبدالحميد ابراهيمي، دكتر حسين رحمان سرشت، دكتر اصغر مشبكي، دكتر نظام الدين فقيه، دكتر بهرام رنجبريان، دكتر محمدرضا حميدي زاده، دكتر محمد صالح اولياء، دكتر حبيب الله دعايي، دكتر علي ملاحسيني، دكتر محمد ابراهيم پور زرندي و دكتر فرامرز هندسي اعضاي هيات تحريريه و علمي اين مجله هستند.
مدير مسئول مجله علمي پژوهشي تحقيقات بازاريابي نوين همچنين تصريح كرد: از استادان دانشجويان، محققان و صاحب نظران دعوت مي شود تا با مطالعه شيوه نامه تدوين مقالات، آثار و مقالات علمي - پژوهشي خود را در زمينه هاي زير براي بررسي و در صورت تاييد چاپ در مجله به آدرس پست الكترونيك : info@NMRJ.ir ارسال كنند. اين مجله در آدرس اينترنتي :  http://uijs.ui.ac.ir/nmrj  براي دسترسي علاقمندان واقع است.
 نوآوري در بازاريابي
 بازاريابي و تحقيقات بازار الكترونيك
 تجارت الكترونيكي
 داده كاوي در بازاريابي و تحقيقات بازار
 سيستم هاي اطلاعات بازاريابي
 هوشمندي بازاريابي
 استراتژي هاي بازاريابي و تحقيقات بازار
 تصميم گيري در بازاريابي و تحقيقات بازار
 مديريت ارتباط با مشتري
 مديريت زنجيره تامين
 بازاريابي جهاني
 مهندسي فروش و بازاريابي

نظرات : 0

ثبت نظر

35045