۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

برقراري 50 درصد سيم كارت هاي دائمي سلب امتياز شده همراه اول

به گزارش ICTPRESS ؛ وحيد صدوقي  با اشاره به كاهش لاوصولي هاي شركت ارتباطات سيار از بدهي هاي مشتركان سيم كارت هاي دائمي كه بخش عمده اي از آن مربوط به طرح هاي تشويقي بود، اظهار داشت: در اين راستا سال 89 موفق به وصول 21.3 ميليارد تومان از لاوصولي هاي سنواتي شديم.
وي افزود:  اين لاوصولي ها مربوط به سال هاي گذشته مشتركان سيم كارت هاي دائمي بوده و طرح هاي تشويقي همراه اول اثر مثبتي بر وصول مطالبات ما از مشتركان داشت و بر اين اساس برنامه هاي منسجم تري براي سال 90 و دريافت لاوصولي ها از مشتركان داريم.
مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران با اشاره به كاهش مبالغ وصول نشده از صورتحسابهاي پرداخت نشده خاطرنشان كرد: هم اكنون 50 درصد سيم كارتهاي سلب امتياز شده و تخليه شده دائمي، بارديگر برقرار شده است.
وي ادامه داد: همراه اول حدود 33 مشترك فعال در شبكه دارد كه نزديك به 16 ميليون آن را مشتركان سيم كارتهاي دائمي تشكيل مي دهند.
 كاهش قيمت سيم كارت هاي دائمي طي چند سال اخير از جمله دلايلي محسوب مي شود كه بسياري از مشتركان اين نوع سيم كارت با مشاهده قبوض خود ، بدون پرداخت صورتحساب ، سيم كارت خود را رها كرده و به استفاده از سيم كارتهاي اعتباري كه هزينه اي به مراتب كمتر براي كاربر به همراه دارد روي آوردند.
اين امرسبب به وجود آمدن لاوصولي بسياري براي شركت ارتباطات سيار كه هم اكنون خصوصي شده و داراي سهامدار است، شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

44639