۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

مشاغل جدید برای ورود به سامانه 118، مجوزکسب و کار ارائه دهند

به گزارش ICTPRESS ؛ عباس ابوالقاسمی آزاد اظهار داشت: مشاغل جدید و علاقمند برای ورود به سامانه 118، باید مجوزهای کسب و کار مربوطه را ارائه دهند، شهروندان به 118 اعتماد دارند و به همین دلیل باید درستی و صحت شماره هایی که به آن ها اعلام می شود حفظ شود.
وی افزود: در حال حاضر شماره سازمان ها و نهادهای دولتی به طور رایگان در مرکز 118 به متقاضیان داده می شود، طبق تصمیم هیات مدیره، در فاز کنونی تنها برای اعلام شماره مشاغل خصوصی هزینه دریافت خواهد شد و به شماره مکان های دولتی و عام المنفعه ورود نمی کنیم.
آزادبيان كرد : هزینه ثبت شماره تلفن مشاغل در سامانه 118 به صورت ماهانه در تهران برابر با 500 پالس و درشهرهای بزرگ  300 پالس، در شهرهای متوسط 200 پالس و در سایر نقاط کشور 100 پالس است.
وی ادامه داد: این هزینه درهردوره برروی قبض تلفن ثابت مشترک  اضافه می‌شود.
آزاد با بیان این که 118 مجاز به اعلام آدرس مکان ها نیست، خاطر نشان کرد: 118 آدرس مکان های عمومی دولتی چون بیمارستان ها، دادگستری، نیروی انتظامی، موزه ها و سفارتخانه ها را بعد از اعلام شماره به طور اتوماتیک در اختیار مشترک قرار می دهد.
مدیر کل خدمات مخابراتی شرکت مخابرات استان تهران، متذكر شد: اطلاع رسانی در 118 به نام اشخاص و مشترکان حقوقی همچنان رایگان صورت خواهد گرفت و این امر، هزینه ای برای آنان نخواهد داشت.

نظرات : 0

ثبت نظر

69803