۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

شرکت توسن ، برگزیده حوزه نرم‌افزار

به گزارش ICTPRESS به گزارش روابط عمومي شرکت توسن؛  این جشنواره به مناسبت روز جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات ، با حضور رئیس جمهور،  مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و مدیران شرکت‌های برتر حوزه ICT در سالن اجلاس سران برگزار شد. هیات داوران در بخش نرم‌افزار، شرکت توسن را در کنار شرکت های، شرکت داده‌پردازان دوران و توسعه ناجی به عنوان برترين شرکت های نرم افزاری اعلام كرد و تنديس ويژة جشنواره را به آن ها اعطا كرد.
همچنین شرکت ارتباطات ماهواره ای سامان که از مجموعه شرکت های همکار گروه توسن است،  نیز در حوزه ارائه خدمات ماهواره ای شایسته تقدیر شناخته شد.
در این مراسم ، رئیس جمهور ضمن قدردانی از شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور گفت: بشر برای رسیدن به کمال وتحقق آرمان‌هایش نیازمند شبکه‌های ارتباطی و اطلاعاتی است. کسانی که در کار ارتباطات مشغول هستند باید بدانند که کارشان نباید تنها در راستای تجارت و سودآوری باشد. آن ها باید بدانند که دستاوردهای ارتباطات برای بشریت بسیار بالا‌تر است. بشر باید در مسیر کمال به بالا‌ترین نقطه برسد و ارتباطات بستر تحقق این هدف است.
در این جشنواره حدود یکصد شرکت برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند ونياز محور بودند ستاورد شرکت، مشتري مداري و خدمت به مردم از جمله معيارهاي در نظرگرفته شده براي تعیین برترين هاي فاوا بودند.

 

 

 


 

نظرات : 0

ثبت نظر

23531