• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

الوپست زمینه ساز تعامل بیشتر مردم با کسب و کارهای نوپا

ICTPRESS - عضو هیات مدیره پست گفت: عرضه خدماتی مانند الوپست قصد ندارد که هیچ شغلی را در شرکت ملی پست حذف کند.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، عضو هیات مدیره پست در نشست خبری در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ گفت: «توسعه فناوری و عرضه خدماتی مانند الوپست قصد ندارد که هیچ شغلی را در شرکت ملی پست حذف کند بلکه این موارد منجر به ایجاد شغل نیز خواهد شد.» 
محمدرضا قادری در الکامپ امسال اعلام کرد که در دنیا شرکت پست را به عنوان پرکننده خلا فضای مجازی و فیزیکی می‌شناسند، به این معنا که هر آنچه در فضای مجازی رخ می‌دهد که نیازی به یک جابه جایی در فضای فیزیکی دارد، بر عهده پست است.
قادری در ادامه افزود: «به همین دلیل برنامه راهبردی شرکت پست را مورد بازنگری قرار دادیم و آن را تغییر دادیم تا از یک اپراتور برتر پستی به یک سکوی تجارت الکترونیک تغییر پیدا کنیم. حال شرکت پست می‌خواهد پلتفرمی باشد که چه برای فعالان تجارت الکترونیک و چه برای کسب و کار ها و مردم در هر مقایسی، یک تعامل راحت و ساده و کاربردی با پست را بیافریند.»
قادری تصریح کرد: شرکت پست دیگر فقط یک شرکت لجستیکی ساده نباید باشد و حالا تبدیل به یک زنجیره کامل تجارت الکترونیک شده و قصد گسترش این زنجیره را دارد. وی ادامه داد: «از بازاریابی گرفته تا فروش اینترنتی و سرویس‌های پرداخت می‌توانند در این سکوی تجارت الکترونیک رخ بدهند؛ اما نکته مهم اینجاست که شرکت پست قصد ندارد مسئولیت توسعه صفر تا صد این سکو را بر عهده بگیرد و قصد دارد که این توسعه را با شرکت‌های خصوصی و دولتی انجام دهد. ما در این بین صرفا از برخی مزیت‌های بی‌نظیر پست مانند ناوگان و سرویس Tracking فوق‌العاده‌مان برای توسعه سکوی تجارت الکترونیک استفاده می‌کنیم.»
قادری با اشاره به سرویس الوپست که به تازگی راه‌اندازی شده، آن را نمونه‌ای کامل برای همکاری شرکت پست با یک استارت آپ تخصصی دانست. 

 


شماره خبر: 42620
تاریخ: جمعه 28 تیر 1398  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط