۱۴۰۳ یکشنبه ۲۳ اردیبهشت

منتظر دريافت نتايج جلساتمان با وزير و نماينده ايشان هستيم

دفاتر بايد از فعاليت خود نفع ببرند، همچنين نماينده ويژه‌اي جهت بررسي تخلفات دواير و مديران پست تعيين و مقرر شد نشست ويژه كانون با نماينده ويژه وي ظرف چند روز آينده برگزار شود و گزارش خود را براي برخورد احتمالي با مديران متخلف اين بخش به وي ارايه دهند كه اين جلسه نيز برگزار شد و قرار بر اين است كه پيامدها و نتايج اين جلسات در چند روز اخير به دفاتر منعكس شود.
علي فلاح حقيقي - رييس كانون دفاتر خدمات ارتباطي كشور - در گفت‌وگو با ICTPRESS گفت: طبق مذاكراتي كه با وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات و نماينده وي داشتيم، قرار بر اين است كه اگر در چند روز اخير به نتيجه نرسيديم در آن صورت اقدامات لازم را انجام دهيم كه اميدواريم در اين زمينه به نتيجه برسيم.
وي تاكيد كرد: پيشنهاد دفاتر خدمات ارتباطي تك نرخي شدن خدمات پستي است كه اين كار را مي‌توان با هر مكانيزمي انجام داد زيرا با دو نرخي شدن ، بسياري از دفاتر ورشكست شده و يا در حال ورشكستگي هستند.
و از سويي بسياري از دفاتر خدمات ارتباطي كه با برخي سازمان‌ها و مراكز قرارداد انبوه داشتند براي از دست ندادن مشتريان خود همچنان با روال و تعرفه‌ قبلي طرف‌هاي قرارداد خود عمل كرده و اين به ضرر آن‌ها تمام شد.
فلاح گفت: اگر بحث تك نرخي شدن به هر صورتي امكان‌پذير نباشد، بحث لغو مصوبه مطرح مي‌شود و اين بهترين راهكار در شرايط فعلي براي دفاتر است و به اعتقاد ما لغو مصوبه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات براي دفاتر راهگشا بوده و به نفع آن‌ها خواهد بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

77469