۱۴۰۳ شنبه ۲۲ اردیبهشت

در روز روابط عمومي،از3 جلد کتاب رونمايي مي‌شود

به گزارش ICTPRESS امير عباس تقي پور ـ دبير چهارمين همايش روابط عمومي الکترونيک ـ با اعلام اين مطلب گفت: توليد دانش تخصصي از مهم ترين چالش‌هاي حوزه روابط عمومي است و دبيرخانه دايمي همايش روابط عمومي الکترونيک عزم خود را براي کمک به رفع اين معضل از طريق انتشار کتاب جزم کرده است.
وي در معرفي کتاب‌هاي منتشر شده افزود: "کيفيت زندگي و شاخص خوشبختي" نوشته دکتر شهيندخت خوارزمي، استاد پيشگام روابط عمومي الکترونيک، نخستين کتابي است که رونمايي خواهد شد. اين کتاب مجموعه‌اي از چند مقاله است که هر يک با نگاهي عالمانه پديده هايي را مورد تحليل قرار مي دهد که به گونه‌اي با زندگي انسان معاصر گره خورده‌اند و ذهن خواننده را با مسايلي درگير مي کند که مربوط به فضاهايي است ساخته و پرداخته تکنولوژي، به ويژه تکنولوژي‌هاي حوزه اطلاعات و ارتباطات.
تقي پور ادامه داد: مطالعه اين مقالات به مديران و کارشناسان روابط عمومي کمک خواهد کرد با نگاهي ژرف تر و دقيق تر به مسائل حرفه خود در جامعه ايران بنگرند و ظهور پديده روابط عمومي الکترونيک را در کشور در افقي گسترده‌تر مورد بررسي قرار دهند.
"کيفيت زندگي و شاخص خوشبختي " در 160 صفحه با قيمت 3500 ريال توسط شرکت روابط عمومي و تبليغات هفت تبليغ منتشر و روانه بازار خواهد شد.
دبير چهارمين همايش روابط عمومي الکترونيک همچنين از انتشار کتاب "روابط عمومي در فضاي سايبر" نوشته دکتر محمد سلطاني فر ، رييس کميته علمي چهار دوره همايش روابط عمومي الکترونيک خبر داد و گفت: اين کتاب مباني نظري و مفاهيم بنيادين مطرح در روابط عمومي الکترونيک را مورد واکاوي و بررسي قرار مي دهد.
تقي پور افزود: در اين کتاب به مفاهيمي همچون مخاطبان نوين رسانه‌ها ، تغيير هويت و ذهنيت، افزايش نابرابري‌ها و طبقاتي شدن بيشتر پرداخته شده و رسانه‌هاي آنلاين، فلسفه ارتباطات در روابط عمومي الکترونيک، وظايف روابط عمومي الکترونيک، طراحي و تنظيم ارتباطات متعامل و دو سويه ميان سازمان و مردم مورد بررسي نظري قرار گرفته است.
"روابط عمومي در فضاي سايبر " در 112 صفحه با قيمت 2300 ريال توسط شرکت روابط عمومي و تبليغات هفت تبليغ و با حمايت انتشارات علمي و فرهنگي منتشر شده است.
دبير چهارمين همايش روابط عمومي الکترونيک، سومين کتاب منتشر شده به مناسبت روز روابط عمومي را کتاب "تکنولوژي‌هاي کاربردي روابط عمومي الکترونيک 2" نوشته دکتر حميد ضيايي پرور معرفي کرد و ادامه داد: در اين کتاب، آخرين تکنولوژي‌هاي ارتباطي و اطلاعاتي و شيوه‌هاي به کارگيري آ‌ن‌ها در توسعه کمي و کيفي فعاليت‌هاي روابط عمومي‌ها به مديران و کارشناسان روابط عمومي معرفي شده‌اند.
وي گفت: شبکه‌هاي اجتماعي، تلفن همراه، چندرسانه‌يي‌ها، موقعيت‌ياب‌ها، زيرساخت‌هاي شبکه‌يي، مديريت در روابط عمومي الکترونيک، امداد رايانه‌يي، نرم‌افزارهاي کاربردي و سياست فناوري 9 فصل اين کتاب را تشکيل مي‌دهند.
وي يادآور شد : در جلد اول اين کتاب، تعدادي از تکنولوژي‌هاي کاربردي روابط عمومي الکترونيک شامل: فرايند ديجيتالي کردن روابط عمومي‌ها، تکنولوژي‌هاي جمع‌آوري و پردازش اطلاعات، تکنولوژي‌هاي نشر آنلاين، روابط عمومي موبايل، وب 2، تکنولوژي‌هاي الکترونيکي در روابط عمومي الکترونيک، امنيت در روابط عمومي الکترونيک و نقشه راه تشريح شده بود.
"تکنولوژي‌هاي کاربردي روابط عمومي الکترونيک 2" در 328 صفحه با قيمت 5200 ريال توسط شرکت روابط عمومي و تبليغات هفت تبليغ و با حمايت انتشارات علمي و فرهنگي منتشر شده است.
تقي پور از انتشار سه جلد کتاب ديگر در حوزه روابط عمومي تا پايان سالجاري خبر داد.
گفتني است پيش از اين نيز دبير خانه دايمي همايش روابط عمومي الکترونيک مبادرت به انتشار کتاب‌هاي مجموعه مقالات نخستين همايش روابط عمومي الکترونيک ، مجموعه مقالات دومين همايش روابط عمومي الکترونيک ، کتاب" انفجار بزرگ خاموش " نوشته دکتر يونس شکرخواه و کتاب "روابط عمومي دو فضايي شده "نوشته دکتر سعيد رضا عاملي کرده بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

71532