افزايش کيفيت ارتباطات نياز به تعامل بين اپراتورها دارد
در اين راستا سازمان وظايف سنگيني براي نظارت بر کيفيت سرويسها مطابق شاخصهاي تعيين شده در پروانهها و هم چنين حفظ حقوق مشتريان براي دريافت سرويس بر عهده دارد.
حسن رضواني، در گفتوگو با خبرنگار ICTPRESS با بيان اين مطلب افزود: اين رقابت نبايد به گونه اي باشد که بر اثر سبقت گرفتن در فروش به کيفيت توجه نشود، افزايش تعداد مشترکان بدون توجه به توسعه شبکه از اصول صحيح رقابت به دور است. از طرفي افزايش کيفيت ارتباطات نياز به تعامل بين اپراتورها دارد و طبيعي است که اين تعامل بايد در چارچوب مقررات و ضوابطي باشد که توسط رگولاتور تعيين شده است و نبايد منجر به حذف ديگري شود.
وي افزود: پروانه اپراتور اول با زحمات و پيگيري هاي زياد شکل گرفت و به تصويب رسيد و سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي نيز با تلاش و پيگيري هاي فراوان اين پروانه را به مرحله اجرا در آورده، موانع و مشکلات آن را برطرف كرده و منجر به حضور اپراتور دوم در صحنه شود و حضور اپراتور دوم باعث ايجاد فضاي رقابت شد.
نظرات : 0