دانشگاهها نقش مهمي در تجارت الکترونيکي دارند
مورد توجه قرار بگيرد که اگر به صورت هوشمند و راهبردي دربيايند ميتواند باعث پيشرفت شود.
امير شفيقي در گفتوگو با خبرنگار ICTPRESS گفت: بايد نگاه تک روي را در سيستم تجارت الکترونيکي، حذف کرده و مشارکت را ترويج دهيم و درجه سازگاري را طراحي کنيم که باعث توسعه صادرات خواهد شد؛ در تجارت الکترونيکي نميتوان زمان را از دست داد و زمانبندي و جلوگيري از اتلاف، بايد به صورت نظاممند مورد توجه قرار بگيرد.
وي با اشاره به اين که وظيفه داريم در محيط آکادميک، مدلهاي رياضي را برنامهريزي كنيم، تصريح کرد:
از مهمترين نگاهها، نگاه بازار مصرف است و بايد از طريق محيط وب وارد سيستم شويم؛ رسالت ما بهينه سازي بر اساس نگاه و آرمان سازمانهاست.
وي ادامه داد: دانشگاهها نيز نقش مهمي در تجارت الکترونيکي دارند و اگر در راستاي توسعه تحصيلات تکميلي تجارت، به خوبي عمل نکنند، راه به جايي نخواهيم داشت.
امير شفيقي در گفتوگو با خبرنگار ICTPRESS گفت: بايد نگاه تک روي را در سيستم تجارت الکترونيکي، حذف کرده و مشارکت را ترويج دهيم و درجه سازگاري را طراحي کنيم که باعث توسعه صادرات خواهد شد؛ در تجارت الکترونيکي نميتوان زمان را از دست داد و زمانبندي و جلوگيري از اتلاف، بايد به صورت نظاممند مورد توجه قرار بگيرد.
وي با اشاره به اين که وظيفه داريم در محيط آکادميک، مدلهاي رياضي را برنامهريزي كنيم، تصريح کرد:
از مهمترين نگاهها، نگاه بازار مصرف است و بايد از طريق محيط وب وارد سيستم شويم؛ رسالت ما بهينه سازي بر اساس نگاه و آرمان سازمانهاست.
وي ادامه داد: دانشگاهها نيز نقش مهمي در تجارت الکترونيکي دارند و اگر در راستاي توسعه تحصيلات تکميلي تجارت، به خوبي عمل نکنند، راه به جايي نخواهيم داشت.
نظرات : 0