۱۴۰۳ یکشنبه ۰۹ اردیبهشت

۲۰ درصد تخفیف سرور ابری آروان‌کلاد در آستانه سال نو

ICTPRESS - اسفندماه و روزهای نزدیک به نوروز، برای بسیاری از کسب‌وکارها ساعت‌هایی پرتکاپو است تا بتوانند به‌ بهترین شکل تقاضاهای متعدد مشتریان خود را مدیریت کنند و با برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی سهم بیش‌تری از بازار را در اختیار بگیرند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این درحالی است که مدیریت چندبرابری ترافیک در وب‌سایت یا اپلیکیشن کسب‌وکارها به کاری پیچیده تبدیل تبدیل می‌شود و آن‌ها برای تامین منابع مورد نیاز خود در این روزها با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند.

چراکه در ایام مناسبتی مانند نوروز یا در زمان برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی، افزایش ناگهانی ترافیک می‌تواند باعث ایجاد فشار زیادی بر روی زیرساخت‌ها شود و تجربه کاربری و در نتیجه اعتبار، شهرت و سودآوری کسب‌وکار را به‌ خطر بیاندازد. در این شرایط، سرورهای ابری به‌عنوان راهکاری کارآمد ایفای نقش می‌کنند و با ارائه‌ قابلیت‌هایی مهم مانند مقیاس‌پذیری، دسترسی‌پذیری و … به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا حتی در زمان‌های پیک ترافیکی، بتوانند با عملکردی مناسب و بهینه به نیاز و تقاضای مشتریانشان پاسخ دهند.

آروان‌کلاد، به‌ مناسبت فرا رسیدن سال نو با ارائه ۲۰ درصد تخفیف ویژه فرصت بی‌نظیری را برای کسب‌وکارهای اینترنتی فراهم کرده تا بتوانند از ۷ تا ۱۷ اسفند با خرید سرور ابری آروان تا سقف ۵۰۰ هزار تومان تخفیف بگیرند و بدون کوچک‌ترین قطعی یا اختلال به خدمات‌دهی ادامه دهند.

در این مطلب، به بررسی ویژگی‌های اصلی سرورهای ابری پرداخته و مزایای متعدد سرور ابری آروان‌کلاد مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

سرور ابری چیست؟

سرور ابری (Cloud server)، که برخی‌ها آن را به‌ عنوان سرور مجازی یا VPS نیز می‌شناسند، زیرساختی مبتنی بر ابر است و بر خلاف سرورهای فیزیکی سنتی که در مکان مشخصی نگهداری می‌شوند و مقیاس‌پذیری سختی دارند، پایداری و مقیاس‌پذیری بسیار بالایی را ارائه می‌دهد و برای میزبانی وب‌سایت‌های پربازدید و با بار ترافیکی سنگین مناسب است.

ادغام شدنِ منابع چندین سرور با یکدیگر و استفاده از یک زیرساخت یکپارچه و قدرت‌مند به وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های مختلف را قادر می‌سازد تا بتوانند در کنار افزایش پایداری، سطح هزینه‌های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

در حال حاضر، ابر آروان با ارائه‌ نسل جدیدی از سرورهای ابری [با منابع سخت‌افزاری قدرتمند] به‌همراه قابلیت‌هایی کاربردی مانند IPv6 رایگان، مانیتورینگ، دیسک ابری SSD و … تلاش می‌کند تا با رعایت موارد امنیتی متعدد میزبانی کسب‌وکارهای متعددی را بر عهده بگیرد.


سرورهای ابری چه مزایا و ویژگی‌هایی دارند؟

مقرون‌ به‌صرفه بودن زیرساخت، شاید مهم‌ترین مزیت سرورهای ابری باشد، اما باید در نظر بگیریم که پرداخت هزینه‌ به‌صرفه زمانی ارزشمند است که منابع یا زیرساختی پایدار و قابل اعتمادی را در اختیار داشته باشیم. سرورهای ابری به لطف برخورداری از همه‌ ویژگی‌های فناوری‌های ابری می‌توانند با بهینه‌ترین روش‌ها نیازهای متعدد کسب‌وکارهای مختلف به‌ویژه فروشگاه‌های اینترنتی را برطرف کنند. در ادامه چند مزیت مهم سرورهای ابری را شرح می‌دهیم.

 

مقیاس‌پذیری

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سرورهای ابری، توانایی آن‌ها در مقیاس‌پذیری آنی است. در طول رویدادهای پرتقاضا، کسب‌و‌کارها همیشه با افزایش ناگهانی ترافیک وب‌سایت روبه‌رو می‌شوند. سرور ابری به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد منابع محاسباتی را در لحظه افزایش یا کاهش داده و از عملکرد بهینه و تجربه کاربری باکیفیت، بدون ریسک خرابی یا کاهش عملکرد، اطمینان حاصل کنند.

 

مقرون‌به‌صرفه

سرورهای ابری، با مدل «پرداخت به‌ازای مصرف»، کسب‌وکارها را از نیاز به سرمایه‌گذاری‌های اولیه‌ سنگین برای تامین سخت‌افزارهای زیرساختی بی‌نیاز می‌کنند. برخلاف مدل زیرساخت‌های سنتی که نیاز به سرمایه‌گذاری‌ اولیه قابل توجهی دارند، سرورهای ابری به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند فقط در ازای میزان منابعی که واقعأ استفاده می‌شوند، هزینه پرداخت کنند. این امر باعث می‌شود از صرف هزینه‌های زاید برای منابع جلوگیری شود.

 

پایدار و آپ‌تایم بالا

سرورهای ابری با هدف اطمینان از دسترسی‌پذیری و آپ‌تایم بالا طراحی شده‌اند. این سرورها از زیرساخت‌های اضافی و مکانیسم‌های تکرار داده داخلی استفاده می‌کنند. در زمان اوج ترافیک، حفظ آپ‌تایم به‌منظور جلوگیری از دان شدن سایت و در نتیجه کاهش درآمد و حفظ رضایت مشتری از اهمیت بسیاری برخوردار است. با بهره‌مندی از معماری توزیع‌شده و تکنولوژی Failover، سرورهای ابری قابلیت اطمینان و انعطاف‌پذیری را در مقابل خرابی‌های سخت‌افزاری، قطع شبکه و اختلالات دیگر فراهم می‌کنند. به این معنا که کسب‌وکارها می‌توانند از دسترسی پایدار و پاسخ‌گویی بی‌وقفه وب‌سایت خود، حتی در شرایط ترافیک چندبرابری، اطمینان داشته باشند.

 

عملکرد بهینه

سرورهای ابری، منابع محاسباتی با کارایی بالا، مانند ذخیره‌سازی سریع با هاردهای SSD، پردازنده‌های پیشرفته و زیرساخت شبکه مقیاس‌پذیر را ارائه می‌دهند. در طول رویدادهای پیک ترافیکی، حفظ عملکرد بهینه برای ارایه‌ی تجربه‌ کاربری یکپارچه و به حداکثر رساندن نرخ تبدیل‌ها، بسیار مهم است. سرورهای ابری به کسب‌و‌کارها این امکان را می‌دهند تا از منابع محاسباتی با کارایی بالا برای مدیریت افزایش ترافیک وب‌سایت، پردازش کارآمد تراکنش‌ها و ارایه‌ سریع محتوا به کاربران استفاده کنند.

 

چرا سرور ابری آروان‌کلاد قابل اعتماد است؟

سرور ابری آروان به کسب‌وکارهایی که همواره پیک‌های ترافیکی بالا و متعددی را تجربه می‌کنند، مزیت‌های پرشماری را ارایه می‌دهد؛ که شاید مهم‌ترین آن مقیا‌س‌پذیری و پایداری بسیار بالا باشد. به‌طوری‌که شما می‌توانید بدون نیاز به خاموش کردن سرور ابری، منابع سرورتان را در هر زمان و به‌شکل آنی افزایش یا کاهش دهید و بدون اختلال یا قطعی به درخواست‌های لحظه‌ای مشتریان خود پاسخ دهید. در طرف دیگر، راه‌اندازی سریع [در کم‌تر از ۳۰ ثانیه] یکی دیگر از مزیت‌های سرور ابری‌ آروان‌کلاد به شمار می‌آید.

 

جمع‌بندی

سرور ابری آروان، بهترین راهکار کسب‌وکارهای آنلاین برای مدیریت ترافیک‌های چندبرابری نزدیک نوروز است. با ویژگی‌هایی مانند مقیاس‌پذیری فوری، کسب‌وکارها می‌توانند به‌سرعت منابع خود را در هنگام افزایش ترافیک افزایش داده و همواره منابع کافی برای پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران خود داشته باشند. هم‌چنین، سرعت و عملکرد بالا، امنیت بالا و پشتیبانی ۲۴/۷ باعث اطمینان بیش‌تر در کاربران و حفظ امنیت داده‌ها در زمان پیک ترافیکی می‌شود.

شما هم‌اکنون می‌توانید با خرید سرور ابری آروان و فقط با چند کلیک ساده سرور ابری خود را راه‌اندازی کنید. فراموش نکنید که اگر خرید خود را در بازه‌ ۷ تا ۱۷ اسفند ماه انجام دهید، می‌توانید از تخفیف ۲۰ درصدی ابر آروان به مدت یک ماه استفاده کنید و بدون دغدغه و با کم‌ترین هزینه ترافیک سنگین وب‌سایت یا اپلیکیشن خود را مدیریت کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

77636