۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

برگزیدگان نخستین جشنواره ملی فاوا مشخص شدند

به گزارش ICTPRESS؛ در کارگروه دولت الکترونیکی با محور ارائه خدمات تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی تقدیرنامه شد.
در همین کارگروه در محور ارائه خدمات دولت الکترونیکی به ترتیب استان یزد و اصفهان مقام اول و دوم را کسب کرده و استان خراسان رضوی و کرمان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در بخش دفاتر برگزیده در محور امور اینترنت و مخابرات ICTروستایی ، از روستای مظفری از شهرستان کوارا از توابع استان فارس، روستای لک لر از شهرستان ملکان آذر بایجان غربی، و روستای شهوه معصومیه از اراک حائز دریافت تقدیر نامه شدند.
در بخش دفاتر برگزیده در درآمد عملیات پستی، از روستاهای جالق از سراوان سیستان و بلوچستان، شکوهیه از استان قم و شهرک صنعتی آق قلا گلستان تقدیر شد.
در محور جذب سپرده نیز روستای مومه ایی از اسلام آباد کرمانشاه، کووه ای از جزیره قشم و روستای کنخ از بندر لنگه هرمزگان تقدیر شد.
براساس این گزارش دفاتر روستایی تقدیر شده در محور حساب های افتتاح شده عبارتند از: روستای ناغال سفلی از لردگان چهارمحال بختیاری، روستای شول آباد الیگودرز از لرستان و روستای شحنه از شهرستان مطهری یزد .
در همین بخش در محور دریافت وجوه قبوض نیز از روستاهای سرخ کلای سواد کوه و روستای سوته بابلسر از استان مازندران باوله خورموج بوشهر تقدیر به عمل آمد.
بنابراين گزارش؛ در محور تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در ارائه خدمات مخابرات سیار از شرکت ارتباطات سیار"همراه اول" شرکت مشارکتی مخابرات سیار اصفهان و شرکت ایرانسل تقدیر شد.
همچنین در ارائه خدمات ارتباطی پرسرعت شرکت آریارسانه تدبیر شرکت پارس آنلاین تقدیر به عمل آمد.
در ارائه خدمات ماهواره ای شرکت ارتباطات ماهواره ای سامان شرکت آرین ماهواره و شرکت پارس ارتباطات تقدیر به شد.
اما در محور زیرساخت ارتباطات، در بخش صنعت و شبکه شرکت میکروموج و شرکت آزمون کیفیت هر دو به طور مشترک لوح تقدیر دریافت کردندو تندیس مقام دومی به شرکت صنایع الکترونیک زعیم داده شد.
در کارگروه فناوری اطلاعات و امنیت فضای تبادل اطلاعات در بخش سخت افزار شرکت ایران ارقام رتبه دوم و شرکت شرکت داده پردازی ایران و شرکت صنایع کامپیوتری ایران مقام سوم را به صورت مشترک دریافت کردند.
در بخش نرم افزار نیز شرکت توسن مقام سوم و شرکت داده پردازان دوران و شرکت پژوهش و توسعه ناجی مشترکا دوم شدند. در ارائه خدمات پستی اداره کل پست استان یزد و اداره کل پست استان یزد مشترکا سوم و منطقه 14 پستی دوم شد.
در بخش پشتیبانی فنی از خدمات پستی از شرکت خدمات الکترونیک پارسیان تقدیر شد.
براساس این گزارش در حوزه تمبر تندیس رتبه برتر به طراحی استاد فرشچیان تندیس برتر تعلق گرفت.در حوزه تمبر همچنین از ماهنامه دنیای تمبر تقدیر شد.
اما در بخش پست بانک و حوزه پشتیبانی خدمات مالی و بانکی از شرکت بهستان رایان و دفتر خدمات شهری بروجن تقدیر شد.
براساس این گزارش در بخش رسانه الکترونیکی در حوزه خبر از زهرا حاجیان، در حوزه گزارش از علی اصلان شهلا ،  در حوزه مصاحبه هومن کبیری و در حوزه مقاله از رضا افتخاری تقدیر به عمل آمد .

 

نظرات : 0

ثبت نظر

38967