۱۴۰۳ سه شنبه ۰۸ خرداد

عدم پرداختن دانشگاه‌ها به دولت الكترنيكي

ميبايست ارائه خدمات الکترونيکي صرفا از طريق يک کانال و واسط انجام پذيرد و مجموعه‌هايي که در تعامل با يکديگر، فرايندي را شکل داده و به انجام رسانند.
به گزارش ICTPRESS ، مهندس شاهپري ادامه داد: هم اکنون در مراکز پليس +10، مراکزي در خصوص خدمات تامين اجتماعي و ساير مراکز مشابه، اين ديد فرآيندي وجود ندارد، بلکه رويکرد ارائه خدمت توسط آن دستگاه داراي اهميت است که از مشکلات تحقق دولت الکترونيکي است.
 همچنين وي يکي از مشکلات تحقق دولت الکترونيکي را عدم پرداختن دانشگاه‌ها به اين مبحث، تحت قالب آموزش يا دروسي مدون ذکر كرد.
اما دکتر ابوالحسني، عضو هيات علمي دانشگاه صنعتي شريف در نشست تخصصي با عنوان تحقق دولت الکترونيکي از بستر پژوهش تا توسعه فناوري  بيان کرد: دولت الکترونيکي به عنوان راه حلي و رويکردي بايد ديده شود که بهره‌برداران اصلي آن شهروندان ميباشند و هدف اصلي آن ارائه امکانات به شهروندان است که موجب سهولت فعاليت مخاطبان و بهبود وضعيت شهروندان مي‌شود.
خسرو سلجوقي، عضو کارگروه‌هاي مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز با اشاره به مطالعه دقيق پژوهش‌هاي صورت گرفته در حوزه دولت الکترونيکي به بررسي سوابق و تشکيل ساختارهاي مجازي در جهت هدايت تعامل گرايي سه حوزه دانشگاه، دولت و صنعت اشاره كرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

78931