۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

صفر تا 100 برنامه هوش مصنوعی مایکروسافت کلود پارتنر (Microsoft AI Cloud Partner Program)

ICTPRESS - هوش مصنوعی (AI) در حال حاضر به طور فزاینده ای در حال ادغام با ویندوز اورجینال است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، یکی از نمونه های برجسته این امر، ویژگی Copilot است که به کاربران در نوشتن کد کمک می کند. در این محتوا اما به بررسی هوش مصنوعی مایکروسافت در کنار برنامه کلود پارتنر میپردازیم.

با فناوری هوش مصنوعی مایکروسافت در کنار برنامه مایکروسافت کلود پارتنر (Microsoft Cloud Partner) می‌توانید بی‌نهایت نوآوری داشته باشید و کسب‌و‌کار مشتریان را در سراسر جهان، متحول کنید. برای بهره‌مندی از این مزایا می‌توانید در این انجمن به‌صورت رایگان عضو شوید.

برنامه Microsoft AI Cloud Partener به این صورت است که شما با استفاده از فناوری هوش مصنوعی مایکروسافت، به سرعت رشد می‌کنید و در سراسر جهان می‌فروشید.

مایکروسافت به شما کمک می‌کند که در خط مقدم نوآوری باقی بمانید تا فرصت خود را گسترش دهید. مایکروسافت به شما می‌گوید که: «Discover how we can work together to achieve more»؛ به این معنا که کشف کنید که چگونه می‌توانیم با هم کار کنیم تا بیشتر به دست آوریم.

 

برنامه هوش مصنوعی مایکروسافت کلود پارتنر (Microsoft AI Cloud Partner) چیست؟
برنامه هوش مصنوعی مایکروسافت کلود پارتنر، یک انجمن جهانی متشکل از شرکا، پیشنهادات و منابع است که برای ارتباط سازمان شما با هر آنچه برای ساخت و استقرار راهکارهای تجاری موفق به آن نیاز دارید، طراحی شده است.

 

 

این اکوسیستم پارتنر منحصر به فرد که با مجموعه فناوری هوش مصنوعی بی‌نظیر مایکروسافت و دسترسی گسترده مشتریان تقویت شده است، سازمان شما را با آموزش، پشتیبانی خدمات و پیشنهادات فروش انحصاری توانمند می‌کند که به خلاقیت سرعت می‌بخشد و رشد را افزایش می‌دهد.

 

ویژگی‌های Microsoft AI Cloud Partner Program چیست؟
استفاده از برنامه هوش مصنوعی مایکروسافت کلود پارتنر، ویژگی‌های خاص خودش را دارد که در لیست زیر به آنها اشاره شده است:

  • مشارکت با مایکروسافت
  • تقویت مهارت
  • سرعت در خلاقیت و نوآوری ISV
  • استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای توسعه کسب‌و‌کار
  • بررسی انگیزه‌های پارتنر
  • اجرا کردن استراتژی بازاریابی قوی خود
  • فروش با مایکروسافت
  • متمایز شدن با گرفتن لقب Solutions Partner

حال در ادامه به توضیح مختصری از این قابلیت‌ها می‌پردازیم.

مشارکت با مایکروسافت
شما با مشارکت با مایکروسافت به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کنید؛ زیرا می‌توانید پیشنهادات پارتنر را بررسی کنید تا بهترین تناسب و انتخاب را برای اهداف کسب‌و‌کار خود پیدا کنید. در واقع با دسترسی به انواع پیشنهادات موجود در این برنامه می‌توانید آنچه را که برای ایجاد راه‌حل‌های مشتری محور و مبتنی بر هوش مصنوعی در هر مرحله از رشد کسب و کار خود به آن نیاز دارید را پیدا کنید.


تقویت مهارت
شما می‌توانید گالری آموزشی مایکروسافت را بررسی کنید و یاد بگیرید که چگونه می‌توانید دانش لازم برای فروش موفقیت‌آمیز که به آن نیاز دارید را توسعه دهید و اصلاح کنید.

 

سرعت در خلاقیت و نوآوری ISV
شما می‌توانید با استفاده از بهترین نرم‌افزارها مانند Azure AI،Azure OpenAI و Microsoft Copilot نحوه رشد و فروش را در مایکروسافت پارتنر بررسی کنید.

 

 

پیشنهاداتی را دریافت کنید که به فروشندگان مستقل نرم‌افزار کمک می‌کند تا با ایجاد راه‌حل‌های ابری و هوش مصنوعی موفق و گسترش نرم‌افزار به مشتریان مایکروسافت، سودآوری را به حداکثر برسانند.

فناوری هوش مصنوعی مایکروسافت، این صنعت را در زمینه‌های باکیفیت سازمانی مانند یکپارچه‌سازی، مقیاس‌پذیری، عملکرد و استفاده مسئولانه هدایت می‌کند.

استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای توسعه کسب‌و‌کار
با استفاده از پلتفرم‌هایی که در بالاتر نیز به آن اشاره شد، ابزارها و پیشنهادات ایجاد شده در Microsoft Partner می‌توان تحول هوش مصنوعی را به مشتریان خود در سراسر سازمان‌ها و صنایع، ارائه کرد و تحولی در کسب‌و‌کار برای مشتریان سراسر جهان به ارمغان آورد.

با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانید سه کار زیر را انجام دهید:

با هم نوآوری کنید: شما می‌توانید کسب‌و‌کار خود را به‌عنوان یک متخصص هوش مصنوعی مورد اعتماد مایکروسافت با کسب درآمد و مدرنیزه کردن برنامه‌های هوش مصنوعی با تخصص Microsoft Azure، متمایز کنید و تیم خود را قادر به نوآوری کنید.
با هم بازاریابی کنید: با استفاده از کمپین Era of AI، محتوای دیجیتال مورد نیاز و دارایی‌های آماده که همگی برای کمک به شما در رشد سودآور و پایدار طراحی شده‌اند با تقاضای مشتری آشنا شوید.

 

 

با هم به فروش برسانید: با استفاده از دموها و منابع فروش که برای گسترش کسب‌و‌کار خود به آن نیاز دارید به وعده تحول مسئول AI عمل کنید.


بررسی انگیزه‌های پارتنر
مجموعه انگیزه‌های مایکروسافت پارتنر برای پاداش و موفقیت شما و کمک به سودآوری بیشتر شما، طراحی شده است. صرف نظر از حوزه راه‌حل، نوع کسب و کار یا بخش شما، مایکروسافت منابعی دارد که برای ادامه موفقیت به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

اجرا کردن استراتژی قوی بازاریابی خود
شما می‌توانید کمپین‌های خود را جلوتر ببرید و با استفاده آسان از دارایی‌ها، ابزارها و منابع بازاریابی موجود در مایکروسافت، تقاضا برای پیشنهادات خود را افزایش دهید؛ با مشتریان مناسب ارتباط برقرار کنید و کسب‌و‌کار خود را رشد دهید.

فروش با مایکروسافت
با استفاده از این قابلیت می‌توانید منابعی را برای استراتژی فروش خود بیابید؛ از طریق بازار تجاری مایکروسافت بفروشید تا به میلیون‌ها مشتری جهانی دسترسی پیدا کنید و فرصت‌های فروش مشترک را کشف کنید. در واقع یک استراتژی فروش برنده ایجاد کنید، در این مرحله مایکروسافت به رشد شما کمک می‌کند.

متمایز شدن با گرفتن لقب Solutions Partner
برای اعتبار بخشیدن به قابلیت‌های خود، باز کردن مزایای جدید و برجسته کردن مشتریان خود می‌توانید به لقب و عنوانی دست پیدا کنید.

چگونه در انجمن مایکروسافت کلود پارتنر عضو شوم؟
شما می‌توانید به Microsoft AI Cloud Partner Program بپیوندید تا به بخشی از جامعه جهانی که متمرکز بر رشد و موفقیت مشتری است، تبدیل شوید. در اینجا، نحوه شروع کار با این برنامه توضیح داده شده است.

یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید: برای ایجاد یک حساب کاربری رایگان در مایکروسافت کلود پارتنر و به اشتراک‌گذاری اطلاعات اولیه در مورد سازمان خود و اهداف تجاری آن، روی «Become a partner» کلیک کنید.
اطلاعات شرکت خود را وارد کنید: اطلاعات ضروری کسب‌و‌کار مانند آدرس سازمان و نقطه تماس قانونی خود را ارائه دهید. بسته به کشور شما، ممکن است لازم باشد که شماره ثبت کسب‌و‌کار خود را نیز به اشتراک بگذارید.
اعتبار خود را تأیید کنید: مایکروسافت مالکیت ایمیل، شغل و جزئیات کسب‌و‌کار را بررسی خواهد کرد. برای تأیید اعتبار و باز شدن عضویت، دستورالعمل‌های حساس به زمان را در بیزینس ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
با گذراندن این مراحل، شما با موفقیت وارد انجمن مایکروسافت کلود پارتنر خواهید شد.

مزایای عضویت در Microsoft AI Cloud Partner چیست؟
زمانی که شما به‌عنوان یکی از اعضای برنامه هوش مصنوعی مایکروسافت کلود پارتنر، ثبت‌نام کنید، می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید، همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه‌ها و منابعی که می‌تواند به سازمان شما در ساخت، فروش و رفتن به مارکت کمک کنند، به رشد خود ادامه دهید. در زیر، برخی از این مزایا آورده شده است:

مقایسه برنامه‌ها: برنامه‌های مختلف مایکروسافت پارتنر را بررسی کنید و برنامه‌ای را انتخاب کنید که برای کسب‌و‌کار شما مناسب است؛ زیرا شما با دسترسی به انواع پیشنهادات در دسترس برای پارتنر، آنچه برای ایجاد راهکار مشتری محور و مبتنی بر هوش مصنوعی در هر مرحله از رشد بیزینس خود به آن نیاز دارید را پیدا می‌کنید.
تعیین Solutions Partner: طراحی‌های Solutions Partner با حوزه‌های Microsoft solution، همسو هستند و دارای مزیت‌های افزایشی هستند که می‌توانید با استفاده از آن، مشتریان مناسب را پیدا کنید؛ بنابراین شما می‌توانید متمایز از رقبا شوید و دسترسی خود به مشتری را افزایش دهید.
بسته Microsoft Action Pack: با استفاده از این بسته به اکوسیستمی از منابع به علاوه فرصت‌هایی برای افزایش عضویت، دسترسی پیدا خواهید کرد. مجموعه‌ای از مزایا و مجوزهای نرم‌افزار را با این مایکروسافت اکشن پک، باز کرده و به کسب‌و‌کار خود کمک می‌کنید تا خدمات و راه‌حل‌هایی که مشتریانتان به آن نیاز دارند را بسازید. با خرید این بسته، می‌توانید از موارد زیر استفاده کنید:


لایسنس‌های محصول مایکروسافت: راهکارها خود را با لایسنس‌های محصول مایکروسافت بسازید و رشد دهید که این، دسترسی به محصولات و فناوری مایکروسافت را فراهم می‌کند.
ساعات مشاوره فنی: با استفاده از این مجموعه می‌توانید 5 ساعت مشاوره فنی از جمله راهنمایی‌های شخصی مشاوران فنی مایکروسافت را دریافت کنید تا به شما در خرید، پیش‌فروش یا سناریوهای فنی عمیق کمک کند.
حوادث پشتیبانی محصول: به حل مشکلات مشتریان خود با حداکثر 10 مورد پشتیبانی محصول، از جمله کمک عیب‌یابی و رفع مشکل برای محصولات داخلی کمک کنید.
برندسازی مایکروسافت: با استفاده از این بسته مایکروسافت، سازمان خود را از رقابت‌هایی که بر سر برندسازی وجود دارد، جدا خواهید کرد تا مشتریان، شما را به‌عنوان شریک مایکروسافت بشناسند.
مرکز آموزش: شما می‌توانید به آموزش‌های خاصی دسترسی داشته باشید و مهارت‌های خود را در محصولات و راهکارهای مایکروسافت، تقویت کنید.
وارد بازار شوید: اگر کمپین خود را جلوتر ببرید می‌توانید تقاضا برای پیشنهادهای خود را با دارایی‌ها، ابزارها و منابع بازاریابی، افزایش دهید.
فروش با مایکروسافت: برای ایجاد تقاضا و برنامه‌ریزی فروش سودآور و نتیجه‌بخش می‌توانید با Microsoft همکاری کنید. این یک استراتژی فروش برنده است که می‌توانید دسترسی خود را به بازار تجاری مایکروسافت افزایش دهید و برای واجد شرایط بودن فروش مشترک، آماده شوید.
رشد از طریق مشارکت: مسیرهای مختلفی را که برای کمک به رشد شما با مایکروسافت طراحی شده‌اند را بررسی کنید.
رشد ISV: پیشنهاداتی را بررسی کنید که به فروشندگان مستقل نرم‌افزار (IVS) کمک می‌کند تا با ایجاد راهکارهای ابری و هوش مصنوعی موفق و گسترش نرم‌افزار به مشتریان مایکروسافت، سودآوری را به حداکثر برسانند.


سؤالات متداول برنامه هوش مصنوعی مایکروسافت کلود پارتنر
 

چرا عضو مایکروسافت پارتنر شویم؟
زیرا می‌توانید به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید و به رشد کسب‌و‌کار خود، سرعت ببخشید.


چند شریک مایکروسافت در این برنامه وجود دارد؟
شبکه Microsoft Partner از بیش از 400.000 سازمان جهانی تشکیل شده است و این شرکا برای چگونگی ارائه محصولات و خدمات نوآورانه مایکروسافت به مشتریان در سراسر جهان ضروری هستند.


آیا Microsoft Partner رایگان است؟
بله، این برنامه رایگان است و شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در برنامه هوش مصنوعی مایکروسافت کلود پارتنر، ثبت‌نام کنید و از ابزارها، مزایا و منابع انحصاری آن استفاده کنید تا به شما در رشد سازمانتان کمک کند و راهکارهای هوش مصنوعی که مشتری محور است را به شما ارائه دهد.

نظرات : 0

ثبت نظر

27423