۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

گوگل ابزارهای جدید هوش مصنوعی ویرایش عکس را عرضه می‌کند

ICTPRESS - گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرده به زودی ویژگی‌های جدید رایگان با استفاده از هوش مصنوعی برای ویرایش عکس عرضه خواهد کرد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، گوگل در بیانیه‌ای با معرفی ابزارهای جدید ویرایش عکس در «Google Photos» که برخی از آنها مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، اعلام کرده است، این برنامه دارای چندین ویژگی است که به شما کمک می‌کند تا تصاویر خود را بدون مهارت‌های ویرایش حرفه‌ای، از حذف بخش‌های ناخواسته تصویر در پس‌زمینه تا رفع محو کردن یک عکس مبهم، ارتقا دهید.

گوگل تاکید کرده است که در حال حاضر بسیاری از افراد می‌توانند بدون پرداخت حق اشتراک از این ویژگی‌ها استفاده کنند. در این بیانیه آمده است که از ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت)، بسیاری از ابزارهای ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی همچون پاک کن جادویی، رفع محو کردن عکس و نور پرتره، برای هر کسی که از Google Photos1 استفاده می‌کند، بدون نیاز به اشتراک در دسترس خواهد بود.

همچنین کاربران می‌توانند در دستگاه‌های بیشتری از جمله تبلت‌های Pixel به این ویژگی‌ها دسترسی داشته باشند.

گوگل سال گذشته، ویرایشگر جادویی را روی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو راه اندازی کرد، این ویرایشگر می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی مولد، ویرایش‌های پیچیده عکس را با اقدامات ساده و قابل مشاهده، مانند تغییر موقعیت سوژه یا تبدیل آسمان از خاکستری به آبی، آسان کند.

در ادامه بیانیه آمده است که گوگل در حال گسترش دسترسی به Magic Editor (ویرایشگر جادویی) برای همه دستگاه‌های پیکسل است؛ این دسترسی بدون محدودیت در اختیار همه کاربران اندروید و ios10 به صورت ماهانه قرار خواهد گرفت، البته برای فراتر رفتن از این حد، هر کاربر به یک دستگاه پیکسل۱ یا یک طرح گوگل ۱ پریمیوم با فضای ذخیره‌سازی 2 ترابایت و بالاتر نیاز خواهد داشت.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

13813