۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

ايجاد فرمول محاسبه كاربران اينترنت

سعيد مهديون، مدير عامل شركت فناوري اطلاعات در گفت‌و‌گو با خبرنگار ICTPRESS اظهار داشت:  ايران در چشم‌انداز سال 1400 بايد رتبه‌ اول منطقه را در حوزه‌هاي علمي داشته باشد اما تا پيش از آن در برنامه‌ پنجم توسعه مقام دوم در حوزه‌ فن‌آوري اطلاعات در منطقه براي ايران پيش‌بيني شده است.
وي در ادامه با بيان اينكه سنجش عملكرد شاخص‌هاي IT كشور در برنامه چهارم با توجه به سند توسعه بخش 44 بند دارد گفت:  در اين راستا تعداد زيادي از دستگاه‌ها اطلاعات خود را براي تكميل اين كار در شاخص‌هاي مرتبط تحويل داده‌اند كه آمار رسمي آن را سال آينده اعلام مي‌كنيم.
مهديون همچنين در بخشي از سخنان خود با بيان اينكه اميدواريم سال آينده مديريت متمركزي روي آدرس‌هاي IP ايجاد كنيم ،از تفاهم‌نامه با استانداري بوشهر و وزارت جهاد كشاورزي خبر داد و گفت:  ايجاد مركز ميانه صدور گواهي ديجيتال در سطح وزارت ICT به عنوان يكي از دو وزارتخانه كه سال آينده عملياتي شده و وارد اين طرح مي‌شود.
مدير عامل شركت فناوري اطلاعات گفت: تحويل پروژه‌ مهاجرت به نرم‌افزار متن باز كه به صورت نيمه‌كاره تحويل گرفتيم، در سطح تصويب قرار دارد و در كارگروه مديريت ICT به تصويب نهايي خواهد رسيد.

نظرات : 0

ثبت نظر

46669