۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

لوگو و شعار جشنواره تولیدات فضای مجازی «آسمون» رونمایی شد؛ «وقتشه خودتو رو کنی»

ICTPRESS - جشنواره تولیدات فضای مجازی «آسمون» که با محوریت تولیدات نوجوانان با بازه سنی 9 تا 18 سال در فضای مجازی فعالیت می‌کند از لوگو و شعار خود رونمایی کرد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ستاد خبری جشنواره «آسمون»، این جشنواره با محوریت تولیدات نوجوانان در فضای مجازی با هدف استعدادیابی و رشد فردی این نوجوانان شروع به کار کرده و در نیمه ابتدایی سال جاری برگزار و اختتامیه آن همزمان با عید بزرگ غدیر برگزار خواهد شد.

«وقتشه خودتو رو کنی» شعار اصلی این جشنواره‌ است که با هدف ترغیب نوجوانان به نشان دادن استعدادهایشان و با ادبیاتی متناسب با این گروه سنی انتخاب شده است. همچنین جمله «تو آسمون ستاره شو» در کنار شعار جشنواره مکمل آن خواهد بود.

جشنواره آسمون با این شعار نوجوانان را به نشان دادن بهتر نسل خودشان دعوت می‌کند. در این شعار ها سعی شده از ادبیات عامیانه استفاده و از ادبیات کتابی پرهیز شود تا ارتباط مستقیم و بهتری با مخاطب هدف خود یعنی نوجوانان برقرار کند.

همچنین لوگوی این جشنواره آسمون که اولین دوره آن در حال برگزاری است با توجه به استفاده حرف «آ» در الفبای فارسی و نمادهایی از رشد، امتداد و سیال بودن که از ویژگی های نوجوان است به شکلی ساده و مینیمال طراحی شده است که نمادی از پرچم و هویت ملی نیز درخود دارد.

هر سه رنگ استفاده شده در این لوگو رنگ‌هایی پر از انرژی و قدرت هستند تا حس ماجراجویی، خلاقیت و سرگرمی را به مخاطب القا کنند.

طراحی این لوگو را آتنا حیدری برعهده داشته است.

مهلت ارسال آثار نوجوانان در این جشنواره تا 15 اردیبهشت ماه است.

نظرات : 0

ثبت نظر

71275